Szkolenia z zakresu
obsługi komputera i pakietu Office
Kurs MS Word
Dla kogo
Szkolenie skierowane jest do osób, które chcą poznać zasady pracy z edytorem tekstów oraz nabyć umiejętność redagowania profesjonalnych dokumentów.
Tematyka szkolenia obejmuje wprowadzanie i formatowanie tekstu, wstawianie tabel, grafiki, list i konspektów, używanie stylów, opatrywanie dokumentów nagłówkiem i stopką, tworzenie korespondencji seryjnej oraz zarządzanie długimi dokumentami.
Organizacja szkolenia
Szkolenie obejmuje 16 godzin lekcyjnych zajęć praktycznych w grupach 10-12 osobowych. Każdy uczestnik szkolenia ma zapewnione własne stanowisko komputerowe (laptop) oraz wszystkie niezbędne materiały. Wystawiamy zaświadczenia o ukończeniu szkolenia.
Terminy zajęć są zawsze elastycznie ustalane z daną grupą – przykładowo zajęcia mogą odbywać się 2-3 razy w tygodniu (poniedziałek – piątek) w godzinach porannych lub popołudniowych, jak również w weekendy. Dla grup zorganizowanych szkolenie może zostać zrealizowane w siedzibie klienta.
Ceny
- Opłata: 250 zł
- Studenci i uczniowie: 230 zł
- Dla grup zorganizowanych ceny do negocjacji
Nr rachunku bankowego
mBank
14 1140 2004 0000 3202 6450 4560
MS Word – program szkolenia
- Zasady pracy w edytorze tekstu
- Wprowadzanie tekstu
- Operacje blokowe: zaznaczanie, kopiowanie i przenoszenie tekstu
- Sprawdzanie pisowni i gramatyki – korekta
- Formatowanie tekstu:
- parametry czcionki
- atrybuty akapitu
- tabulatory
- listy punktowane, numerowane i konspekty
- zastosowanie stylów
- Wstawianie i formatowanie grafiki:
- galeria ClipArt
- autokształty
- zdjęcia i obrazki zewnętrzne
- Tworzenie i formatowanie tabel
- Zmiana układu dokumentu:
- podział na kolumny
- sekcje
- znaki podziału
- Odwołania w dokumencie:
- przypisy
- podpisy
- odsyłacze
- spis treści
- Korespondencja seryjna – dokumenty do wysyłki masowej
- Drukowanie i podgląd wydruku
- Zapis dokumentu, formaty wyjściowe
- Ochrona przed nieautoryzowanym dostępem
Na życzenie słuchaczy program może być modyfikowany nawet w trakcie trwania kursu!